پیشگیری یا درمان؟

پیشگیری یا درمان؟
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
سلام دوست عزیز.خوشحال میشم آدرس وبلاگ من رو در وب خودت بذاری. بازهم به وب من سربزن.ممنونم





 محققان دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده از باکتری های سودمند دستگاه گوارش (پروبیوتیک ها) موفق به تولید 5 قلم دارو شدند.به گزارش ایسنا دستگاه گوارش انسان حاوی باکتریهای مفیدی بانام فلور میکروبی است که در حفظ توازن گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش موثری داردزمانی که فلور طبیعی بدن تحت تاثیر عواملی مانند تغییرات رژیم غذایی.افزایش سن..استرس و مصرف داروهای مختلف قرارمیگیرد فرد دچار اختلالات گوارشی و مشکلات ناشی از برهم خوردن سیستم ایمنی می شود. 

 پروبیوتیک ها با بازسازی میکروبی و اعمال آثار متعدد موجب بهبود این بیماری میشوند

درمان انواع اسهال ویبوست .بهبود علایم سندروم روده تحریک پذیر.کاهش علایم التهابی روده.کاهش میزان زخمهای گوارشی.کمک به هضم غذا.کاهش جذب کلسترول و تقویت سیستم ایمنی در برابرباکتریهای بیماری زا و کاهش عفونت مجدد از آثار مثبت این دارو هاست.این داروهابسته به نوع برای تمام سنین کاربرد دارد(ساشه کیدلاکت) برای کودکان.کپسول (فمین لاکت)برای همه سنین. کپسول(ژری لاکت) برای سالمندان.کپسول (لاکتونوم)برای بانوان وکپسول(لاکتکر)برای افراد نیازمند به ایمنی ساخته شده است. 
 مواد موثره به کار رفته در این داروهاباکتریهای مفید دستگاه گوارش(لاکتوباسیل.بیفیدوباکتریها.استرپتوکوکوس ترموفیلوس.بیفیدوباکتریوم اینفنتیس و باکتری  به نام فروکتوالیگوساکارید برای کمک به رشد وفعالیت پروبیوتیکها استفاده شده است
 
 

 



.: Weblog Themes By SibTheme :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 2566
بازدید کل : 316337
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1